INSTAGRAM

Monday 17 June 2013

Blog da cantik.. motif sangat

Assalamualaikum

Hai selamat pagi semua.. Hari ni tak nak cite panjang.. aku nak kongsikan gambar opismate aku yg bnyk tolong menyiap dan mencantikkan blog aku.. hehehe.. nah amek ni

betul-betul beri tumpuan penuh nak menyiapkan blog aku.. mekasih wawa..comel.. hehe
ha ni lagi... excited tau dia tolong aku..
Sebenar ade gambar kami berdua cari punya cari xjumpa.. ni yang jumpa..jadi la kan..

Meh nak kenal kan da sebab da letak gmbar tu kan.. yang baju oren tu da semesti la aku..  sebelah aku tu  la wawa yg bertungkuslumus buat blog aku.. hehe sebelah lagi tu rosya dlu opismate aku jugak sekarang tak dah sbb dia dpt keje lain.. sebelah kanan sekali tu yg ayu-ayu tu syira..
tu la serba sedikit permulaan blog baru aku ni...yeker baru, xde la baru mana pun.. 
ok la sampai sini je.. 
 byeee :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...