INSTAGRAM

Thursday 22 August 2013

15 Syawal

Assalammualaikum

Da 15 syawal baru ade kesempatan nak update entry ku ini.. masih kesempatan lagi kan nak ucap selamat hari raya .. Raya kan sebulan tak gitu.. hehehe.. Saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin. Mohon maaf jika ada salah dan silap ye.. Aku bagi gambar raya tahun ni untuk korang tengok.. :)

ni je yang ada masa raya tahun ni



masa ni kami beraya rumah kakak arwah ayah aku.. 

warna iioolllss tahun ni.

tetap sama :)

Itu saja la gambar yang aku ada tuk muatkan disini.. tahun ni famili aku tak kemana-mana pun..duduk kat rumah atuk nenek.. sedih kannn.. Menunggu tetamu datang je.. tapi yang best raya kali ni semua adik beradik aku ada di kampung..Tu yg buat meriah... hehe.. ok la sampi sini je ye.. nanti kite cite lagi.. 
daaaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...