INSTAGRAM

Tuesday 5 April 2016

MAKAN-MAKAN DI TERATAK BANGI

Asalamualaikum

Meh nak cerita pasal malam sabtu lepas. Event ni da lama adik aku planing nak buat makan-makan. Mungkin memandangkan kewangan dia dah stabil jadi dia nak la belanja semua mak n adik beradik dia dan juga mengeratkan lagi silaturahim diantara kami adik beradik. ye la memasing duduk jauh dengan adanya makan-makan atau kenduri je dapat berkumpul semua. Itu pun malam tu ada yang tak dapat datang atas urusan tertentu. tak apa semua paham kan. meh aku nak kongsikan beberapa gambar malam tu. enjoy!

Aku & anak buah amni,diena & yaya

cik is amni yaya umar

 Kek Birthday abang aqil, Adik Ajim & mediena.

Anak-anak buah. semuanya ada 11 tapi ada yang tak ada dalam tu. memang susah nak bergambar kumpul semuanya. 

Ni video yang aku amek waktu nyani lagu birthday. kakngah paling semangat dan selalunya memang dia yg peneraju untuk nyanyi lagu birthday. hehehe

Ni dah setel nyanyi ape lagi potong kek la kan.. yeahh potong!! 
 
 Aku dan emak. iloveumom!

Antara menu pada malam tu.nyumss

Anak buah paling bongsu. Nur Amni Farzanah.

 Tu je la sebahagian gambar yang aku dapat kongsikan.tak ada apa yang dapat membahagiankan diri kita selain dari keluarga kita sendiri. susah senang sakit kita hanya keluarga la yang banyak membantu.mereka la kawan mereka jugak adik beradik kita. sakit kita sakit jugak la mereka. 
Air yang dicincang tak akan putus. itu la adik beradik. sayang semuanya!!

ok la jumpa next entry.. xoxo
bye..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...